Den danske designvirksomhed Unidrain opruster med tilgangen af Martin Kreutzfeldt (40) som ny international key account manager. Han er hentet ind fra en lignende stilling hos Grohe og får til opgave at styrke Unidrains vækst internationalt med fokus på at synliggøre de særlige synergier mellem teknik og design i virksomhedens mange prisbelønnede løsninger.
Unidrain styrker nu sin internationale salgsindsats med tilgangen af en ny International Key Account Manager i form af 40-årige Martin Kreutzfeldt. Han kommer til den prisvindende danske designvirksomhed fra en lignende stilling hos Grohe. Han har over 25 års erfaring og netværk fra branchen med sig, som han nu ser frem til at få bragt i spil i dialogen med Unidrains kunder.
Indgående branchekendskab
– Jeg kender branchen indgående, og Unidrain er blandt de absolut førende brands, når det gælder design, kvalitet og funktionalitet. Derfor er jeg meget glad for at få muligheden for at hjælpe Unidrain med at styrke sin internationale position og komme ud og snakke med kunderne om deres projekter, siger han og fortsætter:
– Badeværelset er et af de rum, hvor folk er villige til at investere mest i høj kvalitet og flot design. Men det er samtidig et rum, hvor regler og krav fylder utroligt meget både for projekterende og udførende. Det gør, at vi skal være helt skarpe på at synliggøre den værdi, som kunderne får ud af de særlige synergier mellem de tekniske og designmæssige aspekter i
Martin Kreutzfeldt blev oprindeligt uddannet VVS-montør i 1998 og har desuden gennemført uddannelse i salgsledelse. Og bortset fra en kort periode som udførende installatør har han hele karrieren været i hus hos Grohe, der fra basen i Tyskland leverer blandt andet armaturer til badeværelser og køkkener.