Danmarks største VVS-grossist Brødrene Dahl knopskyder på sin digitale rejse med lokale Facebooksider til hver forretning. De lokale Facebooksider vil holde kunderne ajourførte med nyheder, tilbud og arrangementer fra starten af 2020.
Alle Brødrene Dahls 53 landsdækkende forretninger har nu egne Facebooksider, så de lokale nyheder, informationer og tilbud altid er tilgængelige lokalt for installatørerne. Den 150 år gamle grossist har gennem de seneste år digitaliseret deres forretning, og står nu også klar med Facebook til at møde kunderne, hvor de er.
– Gennem de mange år har Brødrene Dahl været gennem en digital udvikling, der nu betyder, at vi er klar til at tage endnu et skridt mod at være dér, hvor vores kunder er. Vi ved, at Facebook bliver flittigt brugt, når installatørerne vil i dialog eller skal finde nyheder og informationer om arrangementer og tendenser på markedet. Derfor var det et naturligt skridt at bruge ressourcer og tid på at oprette lokale sider, så hver forretning kan informere om de ting, der foregår i deres lokalområder, siger Sinne Kold, marketingchef, Brødrene Dahl.