Overvældende tilfredshed hos Belimos kunder


Bukdahl Consulting har målt kundernes tilfredshed med Belimo A/S i slutningen af 2017. Og resultatet er overvældende.

”Der er faktisk slet ingen svar på den negative side af skalaen”, fortæller Belimos direktør Ole Fornill, ”og på spørgsmålet om, hvor tilfredse kunderne er hos Belimo, svarer to tredjedele ”Meget tilfreds”, og resten svarer ”Tilfreds””.

 

Alle kunder vil anbefale Belimo

Ole Fornill kan også selv være godt tilfreds. Også når spørgsmålet er, hvorvidt kunderne vil anbefale Belimo til kolleger eller samarbejdspartnere. Her svarer samtlige adspurgte nemlig ”ja”, og over halvdelen (51%) svarer endda ”Meget – ja”. ”Det er meget positivt, men ikke overraskende set ud fra resten af undersøgelsen”, uddyber Ole Fornill, ”over 80% af kunderne oplever kvaliteten af vores service som ”Rigtig god” og 80% er ”Meget tilfreds” med betjeningen, når de afgiver ordrer hos os – resten svarer ”Tilfreds””.

 

Kan det blive endnu bedre?

Man kunne nemt blive fristet til at læne sig tilbage og nyde alle de positive tilbagemeldinger, men det kommer Belimo ikke til: ”Det får os jo ikke til at slappe af”, tilføjer Ole Fornill, ”selv om det umiddelbart er svært at se forbedringspotentialet i tilfredshedsundersøgelsen, arbejder vi fortsat på at øge kundernes tilfredshed”. Både i ordremodtagelsen og i kundeservice og support.

 

5 års garanti på alle produkter

”Kundernes høje tilfredshed med Belimo hænger sandsynligvis også sammen med, at de produkter, vi leverer, har en meget lav fejlprocent”, mener Ole Fornill. Alle Belimos produkter testes, inden de forlader fabrikken, så eventuelle produkter, der viser tegn på mangler, bliver sorteret fra. Og så yder Belimo hele 5 års garanti på alle produkter.

 

Læs mere om Belimos 5 års garanti her