Grohe inviterer kunder og forbrugere til et digitalt topmøde, ”Grohe X Summit 2023” på den digitale oplevelsesplatform Grohe X. Arrangementet gennemføres over tre dage med start den 7. marts 2023.
Under temaet ”Caring for Water” vil arrangementet omfatte en række forskellige formater – fra inspirerende foredrag til tankevækkende paneldiskussioner og masterclasses – for at udforske og diskutere de svar, sanitetsindustrien skal finde på vores tids udfordringer, herunder hvordan bæredygtigt byggeri kan udvikles og den centrale rolle vand spiller i dette. Programmet vil blive suppleret med præsentationer af nye produkter og teknologier, der demonstrerer, hvordan GROHEs produktportefølje er klar til fremtiden, og hvordan kunderne kan få den optimale støtte til at styrke deres virksomheder i en bæredygtig fremtid.
Den digitale platform blev lanceret i marts 2021, og har været startskuddet for Grohes hybride kundekontakt. Med over 200 indholdsdele og 14 sprogvarianter har den haft næsten 2 millioner sidevisninger.
Det digitale fællesskab blev udvidet i foråret 2022 med åbningen af GROHE X Brand & Communication Experience Center i Hemer, Tyskland. Centret kombinerer et fysisk besøgsanlæg og fem topmoderne studier til træning og indholdsproduktion til hybride arrangementer.
Ud over Grohe-brandets deltagelse i mindre lokale messer for at facilitere fysiske møder med kunder og interaktion med produkterne, råder man også over tre Motion Trucks, som kan bringe brandoplevelsen direkte ud til kunden.
Kilde: Grohe