På grund af covid-19- pandemien har Grohe trukket sig fra verdens førende messe for vand og sanitet, ISH, i marts måned. Som alternativ har virksomheden udviklet et helt nyt digitalt mødested for brandets kunder og interessenter, Grohe X, der vil blive åbnet den 16. marts.
Grohe X er ikke kun en erstatning for messeaktiviteterne som en virtuel messe, men er udviklet som branchens første digitale oplevelses-hub. Her får de besøgende mulighed for at skabe deres egen individuelle brandoplevelse takket være informativt og inspirerende multimedie indhold, der er målrettet behovene hos de professionelle forretningspartnere og forbrugere.
Platformen rummer en række funktioner og events, der er skræddersyet til forskellige interessenter som installatører, grossister, arkitekter og designere samt forbrugere.
Den byder samtidig på helt nye måder at interagere på med online kontakt til Grohe-brandeksperter og dedikeret faglig support fra teknikere, konsulenter mv. Formålet er, at platformen skal bringe verden tættere sammen som en platform til engageret udveksling af ideer med støtte fra virksomhedens eksperter.
Kilde: Grohe