Som en del af Kemp & Lauritzens strategi om at være Danmarks førende digitale og grønne teknikpartner, har virksomheden virksomheden netop lanceret en ny visuel identitet med nyt logo og nye farver. Det nye brand afspejler, at Kemp & Lauritzen hver dag er med til at gøre den grønne omstilling til virkelighed.
Kemp & Lauritzen har igennem de senere år taget afgørende strategiske skridt i forhold til arbejdet med bæredygtighed og digitalisering. Det fortæller Peter Kaas Hammer, der er adm. direktør i Kemp & Lauritzen:
-De tekniske kompetencer, som vi besidder i Kemp & Lauritzen, er afgørende for den grønne omstilling, som er vigtig for os selv, og generationerne efter os. Vi er vores samfundsansvar bevidst, og derfor er det et mål for os aktivt at være med til at gøre den grønne omstilling til virkelighed, siger han.
Kemp & Lauritzen har været igennem en strategisk udvikling de senere år, der betyder, at virksomheden står stærkere i dag, end nogensinde. Der er høj arbejdsglæde hos medarbejderne, der leverer de bedste økonomiske resultater i Kemp & Lauritzens historie, og så indgår virksomheden strategiske partnerskaber med nogle af Danmarks største og stærkeste virksomheder.
-Vi har gennemgået en udvikling, der betyder, at tilbuddet til vores kunder, har flyttet sig i en markant mere bæredygtig og digital retning. Med vores nye brand ønsker vi at gøre det endnu mere tydeligt, at vi er en virksomhed, der gør en reel forskel. At vores mange dygtige medarbejdere hver eneste dag gør en forskel, sammen med vores gode kunder og stærke samarbejdspartnere, siger Peter Kaas Hammer afslutningsvis.