Nem og hurtig kundesupport med ny online styring af varmepumpen

Kender du det?

Det er fredag eftermiddag og weekenden venter lige om hjørnet.

Bedst som du ser dig selv med grilltangen i den ene hånd, en kold i den anden og et fredeligt smil på læben… ringer telefonen. De har ikke noget varmt vand ude på Vibevej 12, og kunden trygler dig om at komme forbi.

Inden fyraften.

Det er sikkert bare er et spørgsmål om at trykke på et par knapper, tænker du og ærgrer dig over, at du nu bliver nødt til at køre 2×40 minutter for det.

Men tænk, hvis du slet ikke behøvede at køre? Hvis du kunne trykke på de par knapper og slå det varme vand til ude på Vibevej – hjemme fra din egen computer?

MyUpway er en ny online service på METRO THERMs varmepumper, der gør det muligt at få det fulde overblik over varmepumpen

– du kan se eventuelle fejl og foretage justeringer på anlægget – når som helst og hvor som helst.

MyUpway webforside

Med MyUpway kobler kunderne let varmepumpen til internettet – eller du gør det for dem som en ekstra service. Kunden får nu adgang til anlægget via den sikre og brugervenlige MyUpway-portal, ligesom kunden kan give installatøren adgang til at fejlsøge og justere sin varmepumpe via nettet.

Den nye online service giver altså dig som installatør et redskab, der gør det muligt for dig at tilbyde kunderne endnu bedre og hurtigere support end tidligere – samtidig med at du selv undgår unødvendige køreture og hastebesøg i din i forvejen travle dag.

Kræver fejlen alligevel et besøg på matriklen, har du allerede fra din computer eller tablet fundet ud af, hvad problemet er. Du har nu bedre indtryk af, om det er noget der haster, samt hvilke reservedele du har brug for.

Det bliver altså nemmere og mere effektivt for dig at give dine kunder en hurtig løsning på eventuelle problemer med deres varmepumpe.

Slut med gentagne besøg, når anlægget skal trimmes.

Også når varmepumpen skal trimmes er online adgang en stor fordel.

Hvis kunden oplever huset som for varmt eller for koldt, er det ikke sikkert, det skyldes en egentlig fejl. Måske trænger varmepumpen blot til en finjustering, så det passer til huset – for huse er som bekendt forskellige. Ét står på en vindblæst bakketop – et andet i et tætbebygget villakvarter – Og nogle gange kræver det gentagne justeringer af anlægget for at ramme det optimale indeklima.

Med den nye online adgang kan du let, smertefrit og fra din computer hjælpe din kunde, så varmepumpens indstillinger matcher netop deres hus, og indeklimaet bliver helt optimalt.

Det sikrer din kunde tryghed og komfort i hverdagen og sparer både dig og kunden tid og penge.

Du kan læse meget mere om MyUpway og downloade brochure og brugermanual her